Ne dorim
sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online:
www.boldbeauty.ro . Daca
din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate
le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.
In
functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor
returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs.
Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca
renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile
directe de returnare a produselor".
Cand
comandati fiti siguri ca ati ales produsul dorit deoarece retururile sunt
acceptate in masura in care sunt indeplinite anumite
conditii, si anume:
1. Ati trimis
un mail la
retururi@boldbeauty.ro in care ne instiintati intentia de returnarea produselor, mentionand numarul comenzii si produsele care se doresc a fi returnate atasand copie dupa factura de achizitie.
2. La
retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au
fost livrate, insotite de o copie a facturii de achizitie;
Sub
nicio forma
NU se admit la retur produse care au sigilii rupte ori
sterse. Daca produsul returnat este deteriorat, are
semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam
dreptul de a refuza produsul.
Produse pentru ingrijirea personala, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara: Poti returna aceste produse doar daca nu le-ai deschis, utilizat sau testat deoarece fac parte din produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena, odata ce au fost desigilate.
3. Ati
primit aprobarea de a trimite produsul inapoi de la operatorul nostru care a
luat la cunostiinta motivul pentru care doriti returnarea produsului. Tot
acesta va va spune si care este modalitatea de retur acceptata, diferita de la
caz la caz;
- Produselor li se va analiza integritatea, iar dupa ce aceasta conditie este
indeplinita banii vor fi returnati.
-
Nu se accepta la retur colete cu plata
ramburs.
Returul produselor se
poate face doar prin serviciul de curierat agreat, UrgentCargus.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt
suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie
returnata cumparatorului, totodata acesta fiind obligat sa ambaleze corespunzator produsele astfel incat sa se evite deteriorarea produselor datorita manipularii din timpul transportului. Recomandam ca acestea sa fie ambalate intr-un strat suficient de folie cu bule si expediate in cutii de carton dublu-strat, cu dimensiuni in conformitate cu dimensiunile produsului/lor returnate.